hello

ska idag boka biljetter till östersund, måste bara dubbelkolla med steph, alltså måste jag vänta ett par timmar tills jag kan messa henne. hon sover antagligen nu ;)
idag ska jag sola, sen ska jag & mamma gå till fridhemsplan och handla, då tänkte jag hoppa in på hm också, ska kolla på ett par shorts jag såg för nån vecka sen, om dom finns kvar.
alltså händer det inte speciellt mycket idag, men det ska bli skönt att sola :) jag ska gå ner tidigare idag så jag kan få den där bästa platsen ;) den mest avskilda typ. och är man där tidigare så är det inte så många där heller :)
har börjat på en ny bok, har ej kommit så långt så jag minns inte vad den hette ;) ska ta med mig den ner sen när jag ska sola. jobbigt att hålla i boken bara så det blir ett par sidor, vila armen, ett par sidor, vila armen o.s.v. , när man ligger på mage och ska läsa så får man bara ont i svanken :P jobbigt värre, haha!
hoppas koftan jag beställde kommer idag, den skulle komma den här veckan så nu har den två dagar på sig (jag antar att dom menade arbetsdagar).

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback