KLARIS!

KLARIS HAR KOMMIT TILL STOCKHOLM!

först så pratade jag med steph, vi skulle ses på stan, jag fick bråttom och skyndade mig på att gör mig iordning. helle ringde, vi bestämde att hon skulle möta mig på stan och så skulle vi följa med steph och köpa ett par shorts. vi möttes, gick till gallerian, steph kom & så köpte hon shortsen, vi gick och satte oss på en kyrkogård och löste korsord, sen åkte steph hem, jag & helle åkte till centralen (jag skulle möta klaris), vi mötte klaris och så tog vi taxi hem (de hade mycket packning). jag kom upp och fick se klaris lägenhet som jag ej sett på ett år ungefär. sen tog vi en tripp till stan, köpte våra piratbiljetter och så gick vi hem, imorgon ska vi gå på piraterna :D
min dag kortfattat :)

ciao

Kommentarer
Postat av: jojo

Haha snacka om kortfattat! Hälsa klara übermycket från mig! Ha det bäst nu!

Postat av: jojo

Bonjour!
vet du vad mina jobbarkompisar e gulliga? De har gett mig present! Så snällt!
Åhh vet du en grej till! Suck vad det är en dålig nyhet... Du vet orust, eller vänta, jag kan inte skriva det här, helt öpper. Hörs på sms!
Kram :)

2006-07-14 @ 14:40:22
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback