sol (?) & bad (?)

idag va jag med annanas på stranden :) det va inte supersoligt som jag hade hoppats, men trevligt ändå :) inget bad, men vi löste korsordet i metro som dom kom och delade ut där ;)

annanas skulle simma tre så vid två gick vi hem och så bar det iväg mot gustavsberg för mig och pappa, skulle hämta min tallrik jag målade förut. sen åkte vi och köpte några skjortor till pappa när vi ändå va i farten :)

innan vi åkte hem åkte vi och tvättade bilen, vilket vi har gjort ovanligt ofta nu på sista tiden ;)

min moster kom hit vid fem för att hon skulle hämta en cd med en massa bilder på från sin kamera, och en parfym jag och maria köpte på arlanda när vi skulle till samos :)

jag har läst ut jävulen bär prada och börjat på ego girl av carolina gynning. kan vara intressant att höra saker från hennes sida också och inte bara från löpsedlarna.

imorgon så ska jag kanske gå ner och sola i landstingsparken :) najsmajs, jag har blivit så blek sen samos, tycker jag, men ingen annan :P
wellwell, hare bra

ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback