sola, bada (?), stan & badminton

idag har jag hunnit med en hel del :)
först bakade jag baguetter, sen gick jag och klaris och solade, hon badade helt, jag doppade benen, eller ja.. upp till knäna 0:) det va faktiskt kallt ;)
sen gick vi hem, jag skulle ladda klaris ipod åt henne för hon har ju ingen dator här i sverige nu, den är ju i schwizerlandet ;P
sen duschade jag en snabbis efter solandet. buss till stan & så vandrade vi runt där, jag va lika pank som igår.. men klara köpte en tröja på rea :) den va fin :D
klockan kvart i nio ungefär så ringde klara och ville spela badminton med mig, det blåste massa, men vi spelade på ändå, en paus och sen fortsatte vi ;) hej å hå, kämpa på, haha :)
nu har jag kommit hem igen och måste gå och lägga mig tidigt idag, ska upp kvart över fem imorgon, vi ska ju till göteborg :D liseberg också, så jag får inte vara för trött 0:)
får inte träffa klara förrän på onsdag igen :( men då ska vi spela badminton, hoppas det inte regnar eller blåser ;D
nu måste jag ladda in lite bilder här i datorn så jag kan ladda upp några.. :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback