solsolsol

jag älskar solen :D

idag va jag först med pappa på designtorget, vi köpte en bok till en på landet som fyller år i helgen. om bilar, han typ gillar det. det är lite roligt att titta på grejorna på designtorget ;D dom har kul saker :D

however så skulle jag gå hem sen och så blev jag stoppad av en engelsktalande snubbe som va stressad och kom springande och ville veta vart närmsta tunnelbana låg, jag som alltid får värsta tunghäftan när nån kommer fram sådär plötsligt och tvingar mig att prata engelska blev helt stum först och sen började jag flumma runt om att han skulle gå åt höger & vänster & hit & dit och ja, jag undrar om han fattade nåt av mina right & left, haha, hursomhelst så gick jag hem, sen gick jag ner i landstingsparken och la mig och solade :D najsmajs :)

lite brunare? nej, antagligen inte, vad jag ser.. :p


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback