uppsala

idag har jag & mamma varit i uppsala nästan hela dagen, vi skulle ju byta en hammock som vi köpte igår, men lacken va förstörd, vi fick några andra delar som inte heller va bra, men dom skulle bara vara tillfälliga tills dom får in nya hela grejor :) sen åkte vi till gränby och vandrade runt lite där. inte så speciellt mycket att kolla på där, men det va lite tidsfördriv tills vi åkte tillbaka hit igen. här studsade jag och hjälpte till att bygga ihop hammocken :) den blev finfin :D
vi satt ute ovanligt länge idag, vi brukar inte kunna sitta ute speciellt länge innan alla myggor och andra insekter kommer men idag gick det längre :) najsigt!
imorgon blir det..? ingen aning, vet inte ens vad det ska bli för väder, hoppas det blir massa sol så att man kanske kan sola lite!
however så ska jag till uppsala igen med klara på måndag och försöka hitta några shorts kanske.. komplexen öser över en när man provar shorts, menmen :P några måste jag hitta, snart..
nu börjar det åska så jag måste sluta!

ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback