lax-sallad

nu har jag precis varit på ica och handlat grejorna till lax-salladen vi ska äta ikväll. som vanligt nästan bara muppar som jobbar där, helskumt.
ska ner på stan med mamma sen och köpa blommor, hon tycker det ser så tomt ut på landet om vi inte har blommor :P (vi ska ju dit i helgen igen)
min blomma borde få lite vatten :O , jag ska nog ge den det snart :)
om anna & malin kommer i helgen, eller inte nu i helgen när vi ska till landet, men helgen efter det så kanske vi ska till grönan, första gången detta år, jag kanske redan har sagt det? however så ska jag inte slösa mer än två gånger på det i år, MAX tre om det kniper :P
nu ska jag försöka få kontakt med min kusin på msn... hon är online men svarar inte.. :P

ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback