no sleep

nä, varför ska man sova när man kan vara vaken? >.< jag blir galen!

dåligt väder är det också och så har det regnat in på min fönsterbräda. jag mår fortfarande illa och har liksom inte lust att göra något. ett myggbett på armbågen gör inte heller saken bättre. menmen, mycket finns det att klaga på.

however så ska jag idag (hoppas jag) boka bussbiljetter för mig & joanna till östersund :D bara jag först får tag på joanna så att hon tycker datumen är okej :) tror det blir från 24/7-1/8. 29/7 ska vi gå på yran-grejen :) det ska bli kul!

sommar 06

[x] samos 4/6-11/6
[x] avslutning 13/6
[ ] hemma i kära stockholm med klara 16/7-17/7 & 2/8-?/8
[ ] göteborg, liseberg 18/7-19/7
[ ] landet med klara 20/7-23/7
[ ] östersund, storsjöyran 24/7-1/8
[ ] landet med steph & joanna 6/8-?/8


det har varit och ska bli helkul allting :D jag ska till göteborg med min kusin och hennes barn (som va på landet nu över midsommarhelgen) + mamma. Trevligt, trevligt :)
förresten så måste jag försöka ordna så att jag är hemma i stan med klara mer. det där lilla fungerar ju inte! jag måste ju träffa henne så mycket det går. det är dåååligt att hon inte kommer upp till stockholm förrän 16 juli liksom! jag vill träffa henne nu :( men hon går fortfarande i skolan. till sista juni, sen åker hon till skåne :( hon borde komma hit och vara här hela sommaren :(

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback