stan

jag lyckades somna förut, sov i ett par timmar. det va inte speciellt skönt att vakna sen men nu känner man sig lite mer utsövd :)
åkte ner på stan med mamma, tog tunnelbanan till gallerian och gick vidare till ginatricot. hittade inte tröjan jag va ute efter så vi gick till ginatricot vid hötorget istället. där köpte jag en gul v-ringad tröja (bild längst ner). har redan en likadan vit och jag gillade den :)
efter det tog vi en tur till sandys och köpte varsin macka till middag, den vegetariska och lite grekiska är uuundebart god! prova den om ni inte redan har gjort det!
bussen kom inte förrän efter en halvtimme >:( alltså kom inte tre bussar, då blir man lite låg och jag var redan på ganska så dåligt humör när jag precis hade vaknat igen. however så kom den tillslut och jag slapp argumentera för chauffören varför han inte skulle stämpla igen (JAG VILL HA SOMMARLOVSKORT, BILJETTER ÄR JÄTTEJOBBIGA) han lät mig bara gå förbi, tack för det chauffören :)





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback