tråkigt

nu har jag suttit här och haft tråkigt i några timmar, det blev ett avbrott i tråkigheten förut när min kusin loggade in på msn och chattade med mig. sen blev det tråkigt igen och så messade jag steph och frågade var hon höll hus nån stans, hon va ute med sin hund med oskar och så tyckte jag att hon skulle komma hem och chatta med mig och nu har hon kommit hem och chattar med mig så nu är det inte lika tråkigt längre :)
imorgon ska jag typ till ekisöö (stavning?) med pappa och köpa något sorts filter till landet, jag och mamma ska dit i helgen förresten! solasolasola, KANSKE kan jag få bort lite av mina konstiga märken från samos, om jag ligger varenda sekund det går att ligga i solen ;) jag vet att det inte är bra, men jag måste bara få bort dom där märkena! det ser så konstigt ut.
however så ska det faktiskt bli ganska så trevligt att åka upp för en gångs skull, nu när det som sagt ska bli sol och sådär.
nästnästa helg, tror jag det blir... kanske anna & malin ska komma ner hit. alltså kanske det blir två grönanbesök för mig i år? inget guldkort i år, no way :P det räcker med förra året ;P

och en sak till; VARFÖR I HELVETE UPPFANN GUD FINNAR? SAMMA VISA VARENDA MORGON OCH KVÄLL! TVÄTTA, ANSIKTSVATTEN, KRÄMGREJEN, och hundra saker till, VARFÖR!? allt hade varit så mycket enklare om allt bara skötte sig själv! om man inte behövde göra något åt sitt ansikte eller nåt annat heller. sådeså.
men det är väl bara att gilla läget som vanligt, I guess..

ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback