västermalmsgallerian

joanna ringde vid.. fyra och sa att hon va i krokarna (hon hade precis slutat sitt sommarjobb, första dagen för henne :D ). vi har ju försökt fixa det där med bokningen till östersund hur länge som helst nu så vi va tvungna att träffas, därför så åt jag middag och sen gick jag ner till henne i landstingsparken :) där hon för övrigt satt när jag ringde och sa att jag hade ätit klart också ;)
hursomhelst så började vi diskutera när vi skulle till östersund och allting, då upptäckte joanna att hon hade dubbelbokat, hon skulle till västkusten samtidigt med sin mamma. inte bra, inte bra.. sen ringde vi steph och hon va i västermalmsgallerian, så jag och joanna åkte dit och så träffades vi på hm, där berättade joanna läget för steph och sådär.

nu på kvällen har vi ringt varann och joanna hade snackat med sin mamma, joanna kan inte följa med :(
jag ska alltså flyga upp den 26/7 och så ska jag och steph flyga hem tillsammans. ingen buss :P flygflyg :) synd att inte joanna kunde bara :(

förresten så blir det joanna, steph och annanas som kommer till mitt land sen andra veckan i augusti :D superkul! :D

juste, jag och steph satt och väntade på bussen när vi skulle hem från västermalmsgallerian och så kom hennes buss före min. då tänkte jag att jag lika gärna kunde gå och så började jag gå, när jag hade kommit en liten bit så började det typ spöregna :( jobbigt värre, helblöt fick jag småspringa hem och när jag kom in så va jag dyngsur :P wellwell, sånt ska väl också hända ibland ;P




steph när vi skulle ta bussen :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback