ansiktsmask

Nu sitter jag här med en ansiktsmask efter bion. Steph messade mig och hade inget och göra så att vi gick på bio, world trade center såg vi. Den va bra, men jag trodde det skulle va mer pangpang egentligen. När man hade sett united 93 (WOW, JAG SA RÄTT!) och den där dokumentären på Discovery om hela grejen så tänkte man på dom händelserna samtidigt som dom hände i den här filmen men inte uppmärksammades, okej, det låter mupp... Men så va det i alla fall ;)
Nu måste jag gå och tvätta bort masken, annars kommer mitt ansikte att stelna i den minen jag just för sekunden har och aldrig mer se ut som vanligt (?)... ;)

Adios

Kommentarer
Postat av: susanna

Håller med dig! United 93 var bättre än WTC ♥


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback