bättre

Jag tror jag mår lite bättre idag, febern är lite högre... Skumt nog, men annars känns det bättre ;) nu är det bara operation övertalning som gäller för att jag ska lyckas komma ner på stan med Steph, mamma och pappa tycker inte det är någon vidare bra ide. Men jag kan inte sitta här och ruttna i en vecka (okej, jag har bara varit hemma en dag, men ändå)...
Det är fint väder! Sol! :D Även om det inte är så varmt så känns det bättre när det är sol, okej, ibland kan jag faktiskt vilja att det ska vara lite grått och trist, men det beror på vad man ska göra på dagen, ska man inte göra något speciellt kan det lika gärna vara lite grått och trist, då behöver man inte ha dåligt samvete för att man borde göra någonting annat :P när man ska ut på stan som idag till exempel så är det trevligt med lite sol :)

Adios!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback