bilder laddas in

Japp, jag håller på att ladda in alla bilderna... Kommer ta ett tag, haha, det är... 283 bilder :) Sen kommer ett par stycken upp :P
Igår när jag va sjuk och det ändå inte va så bra väder så va jag ju mest uppe på hotellrummet och sov, sen på kvällen efter ett par ipren när jag piggnade till tyckte jag att jag hade blivit jätteblek och fick ångest för att jag inte va brun längre (haha, suprise, jag har ärvt det från min kusin) sen nu när vi kom hem och jag satte på mig en vid tröja och kollade mig i spegeln så insåg jag att jag inte hade blivit så blek som jag trodde :P men det är verkligen två helt olika ljus man ser i! Där nere när det är ljust för det mesta ser man jätteblek ut :P tycker jag, höhö!
Jaja, i alla fall så har vi haft det jättetrevligt! När vi skulle åka va Arlanda ett kaos, men det är väl ingen nyhet? Haha! However så åkte vi och det tog såååå lång tid kändes det som, först åkte vi till Trondheim för att plocka upp norrmän och sedan åkte vi ner till Teneriffa, d.v.s. ca. 3 timmar åt skogen (förr oss svenskar), därför tog det lite drygt 8 timmar för oss att komma ner, det va extremt tråkigt och jobbigt, tur att vi fick sitta vid nödutgångarna så vi hade extra benplats då i alla fall! Hemresan va bättre, även om vi inte fick benplatsen, då åkte dom först med svenskarna till Arlanda och sen vidare efter det till Trondheim, MOAHAHAHA, hahahaha ;) jag va lite skadeglad mot norrmännen då >:) dom fick faktiskt ändå mindre flygtid totalt på båda resorna ändå.... Elakt, haha ;) i alla faaaaaall.... Vad hände då? Nja, inte så mycket. Det ÖSREGNADE på onsdagen! Och så snackar vi inte lite ösregn utan ÖSREGN! Typ ett tropiskt regn! Helt stört mycket regnade det, så det blev inget solande då, tror jag.... Eller om vi kanske solade lite grann på morgonen. Det va ungefär tre dagar med konstant solsken, de andra dagarna va det lite växlande molnighet, men vi låg vid poolen och solade hela dagen ändå ;) man blir ju brun när solen kommer fram och det va inte molnigt hela tiden :D jättemysigt! På fredag eftermiddag efter mindra hundratusentals bad i poolen började jag känna att jag började få ont i halsen och japp, jag va sjuk, senare på kvällen när vi skulle gå ner till strandpromenaden kändes det som jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst, jag va helt slut! Fast jag hade tagit ett par ipren och allting. På lördagen va det ännu värre, det va molnigt då så det gjorde i och för sig inte så mycket, men ändååååå, jag hade velat ligga vid poolen, men jag fick ligga uppe på rummet och sova, jag tänkte att det är bättre att bli frisk fort så att jag skulle kunna ta en sista runda där på kvällen. Jag proppade i mig några flera ipren och släpade mig ut, det kändes lite bättre än kvällen innan och vi vandrade runt där :) det va lite sorgligt att gå upp från strandpromenaden då :( menmen, kanske kommer jag dit fler gånger ;)
Imorse skulle bussen till flyget komma 05.30 (WOHO!) jag va helt stört trött när jag vaknade men jag kände mig lite friskare i alla fall, vilket va tur annars hade jag antagligen inte kunnat flyga :/ men, men, jag tog mig upp och tog en dusch, sen bar det av mot flygplatsen, det va lite sorgligt men när man tänkte på att få sova i sin egen säng såå... Ja, det kändes bättre då ;) hahahaha! Inget annat hände väl typ, eller det är klart att mer hände, men allt känner jag för att skriva här, höhö...
Nu är bilderna klara om en stund så jag ska kolla igenom dom och sen om jag orkar ladda upp några häääär :)

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: jojo

oj vad många bilder! och vad brun du var!!! jösses amalia!

Postat av: firewall

Luogo interessante, buon disegno, lo gradisco, signore! =) http://www.lukxi.org/firewall

2006-12-20 @ 01:56:58
Postat av: luciano

http://www.italyi.org/luciano

2006-12-21 @ 20:52:10
Postat av: medici

http://www.italyi.org/medici

2006-12-23 @ 10:32:44
Postat av: casa

http://www.erotixv36.org/casa

2006-12-24 @ 23:42:01
Postat av: ferrari

http://www.erotixv36.org/ferrari

2006-12-26 @ 12:33:20

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback