good

Känner mig duktig just nu, kan ej berätta why, men det gör jag i alla fall :)
Idrottslektionen.. Ja, det kändes lite skumt, men folk verkade tycka den va bra :P jag kände mig bara så dum, och så hade jag ischiasen (stavning?) och ont i halsen och förkyld i stort och ja... Menmen ;)
Jag va hos SYV också. Vi snackade i 45 minuter varav 15 va om gymnasium. Det andra handlade om det som alla andra pratar med mig om nu också. Det känns som att alla vet, problemet är bara att jag inte vet om dom gör det, hon va jättesnäll och jag kunde snacka med henne om det, men jag vet inte om jag riktigt tror på att hon inte visste någonting alls.

Adios!

Kommentarer
Postat av: joanna

Det känns som att alla vet, problemet är bara att jag inte vet om dom gör det? Så det var det ni pratade om!! Jag är så trögfattad ibland (alltid)! Jahaaa gud vad jaha du sa ju det men inte rakt ut vad trög jag är. du får berätta på måndag. kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback