kallt

Gud vad jag fryser, nu sitter jag här med en fleecefilt och hackar tänder, det är skitkallt! BURR! Vi har idrott idag och ska... HOPPA TRAMPETT, TJOHO-O...
Händer nåt mer idag? Jo! Vi slutar klockan 13.00! :D:D:D Tänk att bara EN timme kan kännas som en evighet ibland ;D hahaha! Jag och Anna ska planera vår idrottslektion lite grann då i alla fall :)
Det känns som det va något mer jag skulle göra idag men jag minns inte vad :O jaja, det kommer väl senare i guess.
Igår ringde hon från min ansiktsbehandling och så berättade jag att dom hade sagt på laserstället att jag inte fick göra någon behandling förutom den förrän allt var klart och hon verkade ta det som värsta avskedet, hon sa typ att hon tyckte att jag skulle komma in och berätta hur det fungerade och sådär, sen sa hon att "jaa.. du kanske behöver komma hit någon gång i framtiden ändå?" jag fattade först inte att hon trodde att jag skulle sluta hos henne, det skulle jag aldrig göra! Och om jag nu (förhoppningsvis) inte behöver gå på några porrengöringar så kommer jag gå på nåt annat :) det är så mysigt där och jag kan inte bara dissa henne för hon har hjälpt mig så himla mycket :)

Adioooos amigos!


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Usch jag hatar när det är kallt..

Postat av: Mimmie

Du fick mig att hämta min tiger-fleece :)

2006-11-15 @ 20:11:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback