läsdag

Halsontet är bättre igen, men jag har fått värsta ont i höften, jag kan inte gå normalt, skitjobbigt... Är fortfarande förkyld också.
Idag va det läsdag! Det blir lite småtråkigt att läsa en hel dag tillslut, men det är ju bättre än en vanlig dag med vanliga lektioner såklart ;) det är snart jullov! Det är inte så himla jättelångt kvar om man tänker efter! Så himla skönt det kommer bli :D sen är det bara en vårtermin kvar! WOHO! Bara tre härliga år kvar sen (not...) hahaha! Well, skönt med lov ska det bli i alla fall.
Hoppas verkligen att jag blir frisk snart så att jag kan köpa kortet på friskis. Jag måstemåstemåste! Ingen boxning idag p.g.a att både jag och Steph är sjuka :P jag får inte springa imorgon heller. Snark! På torsdag har jag inte tid, ska ut till min kusin (:D:D:D), sen på fredag kanske! Om det fungerar... I hope so! I need it..

Adios!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback