sjuk pa teneriffa

Japp, det ar sa det ar, jag har typ blivit sjuk :( piss o skit, men jag lever pa ipren och man har ju inte solforbud nar man ater det saaa 0:) hahaha!
Har pa internetcafeet ar det livat och glatt (?) inte... Typ tre personer har + han som ager det, tank att sitta har hela dagarna! haha ;)
Mamma & pappa ar och dricker kaffe pa nat cafe har i narheten, jag mar allmant illa :( men imorgon kanske det ar battre om jag har tuuuur :)
Ingen ar inne pa msn heller. Trakigt! Nu star mamma & pappa utanfor och tittar in, pappa ska typ kolla sin mail eller nat sa jag borde gaaaa, tror jag... Dom vill inte ga in har for dom tycker det ar varmt, sjalv fryser jag lite smatt, tycker det ar kallt overallt, men det ar bara for att jag ar sjuk...


ADIOS

Kommentarer
Postat av: Jojo

nej vilken osis! Hoppas att det avtar!!!! ha det apbra :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback