sjuk?

Undrar om jag håller på att bli sjuk? Jag har lite ont i halsen och ja... Menmen, nu ignorerar vi det så länge det går och lever vidare som vanligt.
Jag blir så himla torr på vintern! Man måste smörja in sig dygnet runt känns det som. Jissesamalia! Jag ska gå till skolan vid nio, sen har vi idrott, so och svenska. Efter det bär det iväg till gymnasiemässan. Ska dit både i eftermiddag och imorgon. Jag har bokat tid hos SYV/SYO också, det känns bra, även om jag inte vet vad det är jag undrar över exakt eftersom hon inte svarar på vilka skolor som är bra eller dåliga, och det är väl ganska förståeligt att hon inte kan göra det. Men jag ska hursomhelst försöka få lite klarhet i allting och kolla vilka skolor som hade vilka intagningspoäng förra året och sådär :) Det kommer hela tiden ny gymnasieinformation i brevlådan, det tråkiga är bara att det typ kommer sånt som jag inte precis känner för att gå på, mest naturbruksgymnasium, det har jag verkligen ingen lust med.

Adios!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback