sjuksjuksjuk

Nu är jag sjuk på riktigt :P men det rör på sig, har mindre ont i halsen men är snuvigare än igår, men jag föredrar snuvighet före ont i halsen, har man ont i halsen så känner man sig ju så himla sjuk!
Vi va ju i alla fall och såg Saw 3 igår, jag somnade 0:) surprise! Men, jag är ju som sagt faktiskt sjuk, då borde folk ha överseende, säger vi ;D hahaha! Mamma och pappa har åkt till landet över dagen, dom skulle egentligen stanna där inatt, men när jag blev sjuk så tyckte dom att dom skulle stanna hemma :P

Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igen?? Du är sjuk hela tiden ju!

2006-11-18 @ 12:08:01
Postat av: Klara

Hehehe, det var jag som skrev :)

Postat av: steph

ja e typ oxå sjuuk!! haha fast inte lika sjuk som dej men ont i halsen som bara den., men ja ska fan träna iaf!! skaru me å springa på onsdag?
puss

2006-11-18 @ 16:44:19
URL: http://steph08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback