stan

Stan med Steph idag :) först gick vi till hm, det där nya, jag köpte inget, provade en kofta men den va konstig. Steph köpte massa tröjor som va fina allihopa, hon hade presentkort, JAG VILL OCKSÅ HA! ;)
Sen gick vi i alla fall till gina, där köpte jag en... Tröjklänning, kan försöka hitta bild... Steph köpte lite fler tröjor ;) nu är jag pank. Fast bara tills imorgon :P då kommer nya pengar, men dom ska gå till julklappar tyvärr, haha ;D
However, sen när vi hade varit där gick vi till coffehouse by george (tror jag...?) ja, i alla fall, där tog Stephni en bakad potatis med skagenröra och jag tog en kopp teeeeee. Nu ska jag måla naglarna, för jag köpte ju ett väääldigt exklusivt säkert hemskt fult nagellack på hm ;) hahaha!

Adios!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback