tjejsnack lite sent..

Barndom
· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)

 
   

· Vad var din favorit lek/leksak?
 Ööö... Jag hade en tupp som jag gillade, sen hade jag ju såklart min kära nalle :)
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Jag hade en kompis på dagis som jag precis fått kontakt med igen, fast hon bor i England nu, men Ida heter hon i alla fall :)
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Hmm... Mamma berättade att jag lekte snopp... Men ärligt talat har jag inget minne av det! LOVAR!
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Jag vet inte, får fråga nån som vet sen ;)


Kommentarer
Postat av: Estelle

Kuliga bilder!

Postat av: Mikaela

Haha, låter som en.. eh rolig lek :P

2006-11-27 @ 13:19:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback