trötthet

Jag har varit trött idag, big time, men nu är jag lite piggare faktiskt :) Joanna följde med mig ner på stan och så köpte jag äntligen en present, jag ber offentligt nu här offantligt mycket om ursäkt till klawris för att jag inte har någon fantasi och för att jag är trög, FÖRLÅT! Men du vet ju varför :) hursomhelst så ska jag skicka iväg det imorgon! :D Sen skulle vi åka hem och så åkte Joanna ner till t-banan, jag gick iväg till bussen men sen när jag startade min mobil så hade jag fått ett sms från min kusin som va i stan så jag sprang iväg till henne på åhlens, men oturligt nog skulle hon precis åka iväg på en middag, tyvääärr, så vi hann inte träffas så länge, men det va kul ändå :)
Sen åkte jag i alla fall hem och nu är jag hemma ;D och nu måste jag gå och... Öö... Jag vet inte, jag måste ingenting, men however, ciao!

Kommentarer
Postat av: Klara

Nu har jag något att se fram emot mitt bland alla läxor i alla fall :):):)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback