boxning

yeap, idag är det boxning, börjar klockan 18.00! :) ska möta steph typ tio i!
alltså kan man inte påstå att jag har så bråttom, neeej ;) vecko revyn tittade in i brevlådan idag så jag har läst lite i den och sen har jag inte gjort meeeer. jag har franskaläxa tills på torsdag, inte något svårt men det har jag... fraser tills på torsdag och tills imorgon ska man komma på ett fransktalande land som man vill prata om inför hela klassen ENSKILT, PISS OFF, vi brukar alltid få göra två och två men nu måste vi göra SJÄLVA, det kommer gå piss för att jag kommer bli så övernervös så att jag inte kan prata, hjälp! joanna va i alla fall smart och sa att jag borde välja schweiz och det var en mucho bra ide, stackars klaris som får bli min informationskälla 0:) hehe, nejdå, jag ska inte vara jobbig, bara lite ;)
vi hade slöjd idag också och jag tror att shortsen kommer bli braa :D vi har hittat ett möster till linningen och sådär nu och typ kommit på hur vi vill att dom ska se ut :)
jag har insett att jag verkligen måste investera i några sorts träningskläder.. jag har bara en massa gamla tröjor som är fula och ett par shorts eller mjukisbyxor, det behövs liksom flera.. big time! menmen, när jag har tid och råd ;)
det är så himlans kallt ute! man fryser ju ihjäl bara man tar ett steg utanför dörren, jissesamalia, BURR!
pappa har börjat tjata om att jag måste äta vitamintabletter föra vegetarianer igen.. bara för att jag typ är det igen. big time, jag orkar inte, dom är så.. BLUSCH, då kommer jag käka FEM piller varje dag :( okej, det är inte världens undergång, men jag gillar inte att leva på piller, gonatt och soooooooov gott säger jag. men whatever!
nu ska jag gå och hjälpa mamma med nåt som jag inte vet vad det är, tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

jag vill ju jobba med dig på franskan! Alltså, om jag är typ en trea på franska, och du med, så blir det lixom inte tre plus tre, för jag blir liksom lite bättre när jag jobbar med dig... Det ät det som är så bra med grupparbeten att man lixom hjälper varandra och bollar ideer som utvecklas, och så är det mycket bättre med sällskap.
jag vill ju jobba med dig det blir ju så mycket roligare då


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback