dåligt väder

det har varit dåligt väder typ hela dagen, det blev lite sol i typ en kvart, men sen återvände molnen :P
jag, mamms o papps va och handlade, finns inte mycket annat att göra... jag har plockat undan lite här också, jag hade slängt ut mina saker igårkväll för att jag inte hittade min borste :P haha!
jag va jättetrött för typ en timme sen, bara för att jag liksom inte har gjort nåt, men nu är det bättre igen. vi ska inte åka bort förrän... typ kvart, tio i sju så.. det är bäst att hålla sig vaken i ett par timmar till ;)
tio över feem.. ja, precis. ungefär, typ.. lite över, okej närmare kvart över kanske.
clemmis va lite söt idag, han kom och satte sig på MIN axel! för en gångs skull och han satt där längre än en minut! :D:D:D jag blev glad ;D hhahahahaa, han hatar ju mig annars... jag blev väl sista utvägen kanske ;D
juste, när vi ska åka till spanien så kommer vi på ditvägen mellanlanda i trondheim. snark, därför tar det typ en timme längre, zzz... igår satt jag, mamma och pappa och tänkte på hur många ställen jag har varit på. när dom va lika gamla som jag så hade dom inte varit nån annanstans än olika platser i sverige. jag påstod nämligen att jag inte hade varit på många ställen. men om man jämför jag har ju det.. ;)

thailand
paris
danmark
kreta
kreta
bretagne, frankrike
samos
och så ska jag till frankrike med joanna i sommar och kanske spanien igeeeen :D och så kanske jag ska med på den där utbytesgrejen också.. då blir det ett till ställe ;D hahaha!
fullt upp nästa sommar BIG TIME! och jag som vill va hemma med klawwwwwwris :( jag får ordna så att jag är det :D jag kommer typ inte hinna va på landet alls, jag ska ju nämligen försöka hitta nåt sommarjobb också.. -.-
whatever, nu måste jag gå, ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback