flight 93

Nu har vi sett butterfly effect och flight 93. Flight 93 va sorglig och det tog typ lång tid innan jag fattade vad butterfly effect egentligen handlade om ;D
Jag har också insett att jag inte kan göra inbakade flätor, men det kan Klara :) så jag har en inbakad fläta just nu :)
Imorgon ska vi gå på stan! Jag har inte fått in mina pengar och det är dåligt, men jag får fönstershoppa och så får jag tänka ut vad jag ska köpa när pengarna kommer och jag hinner gå på stan nästa gång ;)
Nu ska vi gå och lägga oss. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: jojo

jag hajjade vad själva filmen handlade om, men själva namnet på filmen tog ett tag ;P
Den var så bra, helt annorlunda!!
Dock råkade jag se typ en råvidrig scen ur typ braveheart... superskabbigt.

varför är det en liten blid som inte syns?
//jojo


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback