försenat

Jag håller koll på sj.se var Klaras tåg håller till, nu står det att det är fösenat en kvart :( , det vill säga att det inte kommer komma fram förrän 20.55 och antagligen ännu senare eftersom att det bara ökar med fem minuter hela tiden :(
Jag funderar på att ta en senare buss till centralen, men då kommer jag efter hennes tåg och så kan det ju inte vara ;) hon kan ju inte komma före mig ;D då blir det feeeel, så om det inte ökar med minst tio minuter så tar jag den tidigare bussen ändå :)
Då får jag vänta en halvtimme, men äsch :) jag kan lika gärna sitta på centralen ;D jag gör ju inget vettigt här hemma i alla fall!
Om jag hade börjat lite tidigare så hade jag kunnat plugga lite matte eller no, men nu är det ingen ide att börja. Jag måste nämligen gå om typ... Tjugo minuter. Om jag sätter mig och pluggar nu kommer jag precis hinna komma in i det när jag måste gå ;)
Jag har ingenting att göööra... Det är tråkigt här nu! Jag hoppas verkligen att det inte regnar nu när jag ska ut, man ser inte om det gör det eller inte, det är så himlans mörkt. Ååå, jag längtar tills Klawris kommer :D
Nu är det bara en kvart kvar... Nedräkning här, haha ;)
Jag ska gå och byta från mina kära mjukisbyxor till några jeans baaaara... Sen vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med. Snark, jaja, jag hittar väl på nåt!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: carro

Precis ! :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback