FY PÅ MIG!

Fy på mig! Jag glömde att skriva Schweiz på länderna jag har varit i! FY PÅ MIG! Men det är bara det att det inte känns som ett annat land eftersom att Klaris boor där, då blir det inte som ett annat land på något vis :) men jag kan meddela folk nu att jag även har varit i Schweiz :D och det är ett trevligt ställe :)
Jag va ju på gitarren idag och.. Det va lite som vanligt liksom, haha ;) han va inte lika flummig som förra gången, men vi spelade Fields Of Gold med Eva Cassidy, och jag får sorliga minnen när jag hör den så det va lite sorgligt att spela den, men den är på nåt sätt bra ändå :)
VI HAR INGA LÄXOR TILLS IMORGON! :´) SÅ HIMLA SKÖNT! I LÖÖÖÖÖÖV IT :D

ciao!


Kommentarer
Postat av: Joanna

oj hjälp vad duktig du är! Värsta avancerade prylen lixom!

ja inga läxor hade vi tills frdag ja, ASSOFT!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback