go ask alice

imorgon har vi yellowtest på engelskan, jag trodde ju att det skulle va idag, men det ändrades.. eller det ändrades inte, vår engelskalärare hade skrivit upp det imorgon så då va det imorgon. vi har också andra delen av första väldskriget. tills på onsdag ska vi ha läst till sid. 104 i go ask alice.
men nu ska vi inte tänka på skolan här ;)
jag måste ner på stan och köpa lite saker snart. jag gjorde en lista igår på saker som jag måste köpa, men nu hittar jag den inte :/ inte så bra för jag måste ha allt det där, men minns inte allt på en gång, jag måste ju liksom prioritera lite grann nu.. barnbidraget är inte den största summan pengar ;) haha!
om.. vad blir det.. 12 dagar kommer klara!! :D:D:D:D:D:D jag lääängtar!! och om.. 12 dagar + 3 dagar + en vecka så åker jag till teneriffa :D:D tjohooo! :D:D:D

Alltså;
 
♥  12 dagar
♥  22 dagar

<333333333


Kommentarer
Postat av: Estelle

go ask alice är så bra!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback