jag sprang, mamma & pappa släpar ris

hej och hå, jag va ute och sprang idag :D:D
mamma & pappa är just nu ute och släpar en massa ris ifrån skogen, stackarna :( jag borde hjälpa till, men jag är så himlans trött, hela jag va bara helt död imorse när jag vaknade! jag fattar ärligt talat inte hur jag hade energin att ens tänka att jag skulle springa :P
whatever :D jag har gjort det och det känns bra! problemet va bara att det typ spöregnade.. :P
ikväll ska vi bort på middag. jag ska ha med mig egen vegomat. jag trooor.. att det blir lasagne, jag orkar inte göra nåt annat.

jag tänkte också bara informera allmänheten (inte så stor allmänhet som läser mig blogg, men ändå) om att jag faktiskt vet att man ska skriva med stor bokstav efter punkt, men jag tycker det ser lite mysko ut på denna bloggischen, såå, därför gör jag icke det.

ciao!

Kommentarer
Postat av: steph

guu va du e duktig som går ut å springer!!! ja skulle aldrig palla.. va borde gått på boxningen ida haha.. :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback