jobbjobbjobb

idag slutade vi efter matten, jag borde göra teknikuppgiften som vi fick, men den kan jag lika gärna göra typ i helgen ;)
jag följde med stephni och köpte boxningshandskar som jag också ska försöka flörta till mig sen ;) dom hade sänkts i pris med 100:- så nu kostade dom 590:- istället för 690:-! tummen upp för det :)
jag ska nog inte va med på gympan imorgon eftersom att jag blev sjuk efter förra lektionen, eller jag är sjuk nu typ så att.. det är inte bra för stefan (nolärare) sa idag att man kan få hjärnhinneinflammation om man håller på och anstränger sig när man är sjuk och visst, det har jag vetat förut, men nu fattade jag lite mer av det också ;) jag får se hur jag gör.
jag har ringt posten också. det gick.. bra? nä jag vet inte, alltså, jag fick bara ett till nummer men på det numret svarar ingen.. mysko, whatever jag får testa att ringa igen sen :)

ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback