la cuisine Suisse

Ja! Faktiskt! Så är det, med stort S och stora bokstäver efter punkt och tjohej. Jag ska visa att jag faktiskt också kan skriva som man ska :) .
Jag har gjort min affisch med det Schweiziska köket (rubriken). Fast jag gjorde den igår... Men ändå :)
Måste fixa till redovisningen också, det är ju typ bara att säga det som står på affischen, men man borde kanske ändra lite smått... Vi missar ju franskan imorgon såå det blir till att jobba hemma. Inte helt fel att missa franskan, men när man missar den och missar ett fritt arbete som MÅSTE vara klart tills på onsdag så är det inte lika bra. Hade varit bättre att missa en lektion när det inte händer något ;)
Jag måste köpa en massa saker innan vi åker till Teneriffa. Eller okej, massor och massor, eller ja, jo, jag behöver egentligen köpa massor, men jag kommer antagligen bara köpa hälften om ens det.
Whatever! Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från vårt resmål här när jag har hittat några :)

ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback