måndageftermiddag

haha, jag har sån otrolig fantasi till mina rubriker :P
whatever, vi hade musikprov och det va inte så kul för det gick typ inte så bra, men men, musik är inte ämnet jag riktar in mig mest på precis ;)
några i klassen gick till rektorn och sa att vår engelskalärare inte följde reglerna med max 2 prov /vecka, hon har nämligen inte lagt in provet på provschemat så hon fick flytta det till på måndag, skönt! imorgon är det nutidsorienteringen. sen har vi matteprov också. jag borde plugga lite på den.. franska tills imorgon också, men det är typ bara ett par glosor så den väntar jag med, haha ;) på onsdag.. är det typ inget? :D:D:D underbarhet! hursomhelst, på torsdag har vi no-förhör, kommer nog bli muntligt eftersom att han påstår att det är lättare än skriftligt, när vi redan har så många prov alltså.. jag vet inte vad jag tycker om att det skulle va lättare, men men. på fredag, äsch, nu orkar jag inte tänka längre.
jag måste i alla fall hitta några shorts jag kan tänka mig att göra på slöjden nu i alla fall såå..

ciaoooooo

Kommentarer
Postat av: joanna

oj. franskan! Om vi bara gjorde någor annurlunda skuller jag skuta försumma den och börja prioritera den högre...
Gick det inte bra på muprovet? :(
Kram jojo :)
ps, har du kollat in länken på in blogg? ;)
kraam


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback