måndagmorgon

då var det måndag igen -.- jag är så trött på detta just nu och jag tjatar om det hela tiden! det är typ det den här bloggen handlar om, att jag är trött på skolan. suck. men jag är verkligen det och jag ORKAR INTEEEEEEE!!
vi har musikprov idag, jag har inte pluggat mycket nej.
nu tänker jag sluta tänka på skolan för jag får nån konstig stressad känsla så fort det dyker upp ordet skola i mina öron eller i mitt huvud, GAAAAAAAH!
vad händer mer idag? nada. sooom vanligt!
jag måste gå och.. öö.. göra mig iordning lite.. säger vi, nej, men jag orkar inte komma på nåt mer att skriva, tjihooo!


Kommentarer
Postat av: caroline

jag förstår precis hur du känner det själv var jag också väldigt less på skolan och nu trivs jag väldigt dåligt på mitt jobb . Och det blir lätt att allt man skriver handlar om det eftersom man vill få ur sig all skit.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback