maskar

Jag och Klaris va ute och promenerade lite och det hade ju precis regnat då. Jag fick nämligen inte springa för mina lära föräldrar p.g.a. mitt knäveck... Men i alla fall, när vi gick där så såg vi värsta stora masken och kollade på den ett tag och sen såg vi typ två till, sen när man kollade lite till så va det säkert 40 maskar där! På typ en kvadratmeter! Så himla äckligt! Vi skrek och sprang därifrån och gick på trottoaren vid bilarna sen, haha ;) vi hade värsta stora parka-jackorna också som va lite för stora, men det va varmt och skönt i alla fall :)
Imorgon åker Klaris och jag ska till skolan :( vi ska på skolbio nånstans långt borta, typ Kärrtorp? Jag minns inte... Vi kommer sluta senare än vanligt också bara för att vi ska dit. Men vi kommer få sluta tidigare en fredag istället, om det nu inträffar... Jaja!
Klaris ligger och tittar på Parlamentet och skrattar :) jag är täppt i näsan men jag får typ inte använda nässpray längre, jag har använt det i tio dagar tror jag och om man använder det mer så... Ja, då blir det motsatt effekt och så blir man verkligen beroende. Not good. Nono.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: joanna

jag ska inte vara med på snacket, jag vill vara hemma ett tag innan träningen!
Har du pluggar no? jga har läst lite. tiiny wiiny lite. :S

jobbigt med knävecket! hälsa klara!
ses imorrn!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback