morgon

Godmorgon! Jag vaknade inte så bra idag, va på ett ganska så dåligt morgonhumör. Menmen, nu känns det bättre.
Nu är det bara... Idag, torsdag, fredag, lördag, halva söndagen kvar tills vi åker! :D 4,5 dagar! :D
Jag har NO-prov imorgon som jag måste plugga till ikväll. Det känns som man kan det mesta. Men kan man verkligen det? ;) jag är inte helt säker... :) Jag hade tänkt att jag skulle göra lite teknik också, men jag vet inte om jag hinner. Franska har vi också tills imorgon. Snark, nu kommer allt i en omgång igen! Allt till torsdagen känns det som. Ingenting tills typ idag, men tills imorgon kommer värsta klumpen. SNARK!
Jag läste i DN nyss att det var någon som hade gått i ett franskt gymnasium och bara mest av allt längtat tillbaka till den svenska skolan. Svenska skolan är nog ganska så bra ändå. Det är bara det att jag är så trött på allting nu. Jag tog ut mig totaaalt i typ... Sexan, sjuan, halva åttan, nu är jag ju helt slutkörd. Inte ens ett sommarlov hjälpte. Sen kommer folk och säger "jamen njut av tiden, du har det jääättebra nu, kom ihåg det!" isåfall har dom inte gått i skolan på 1900-2000 talet. Dom inser inte vilken press det kan vara ibland. Jaja, sluttjatat om det.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

var det école francais vid hötorget eller i riktiga frankrike?

De har jättemycket läxor i franska skolan i sverige iallafall, det får jobba stenhårt....

ja, gamlingar som tycket att den gamla skolan var hård har nog lite rätt, de typ slog väl barnen med linjaler och så? Fast de hade kanske inte samma stress och press som vi.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback