no

Nu har jag pluggat lite no :) duktisch, hahaha!
Imorgon är det tisdag och jag har glömt franskan i skolan. Vi hade några fraser som vi skulle läsa oss, men whatever, jag får lära mig dom i skolan imorgon.
Vi va på skolbio idag. Ninas resa såg vi. Alltså, den va ingen höjdare, men inte dålig, den va lite lång... Men på samma gång intressant eller ja... Jag vet inte vad man ska säga egentligen. Den va inte alls lika sorglig som jag trodde att den skulle vara, jag trodde den skulle va jättesorglig, men inget snyftande, haha ;) visst, det va ju jättehemskt allting, men som sagt, inget snyftande.
Egentligen hade jag tänkt att jag faktiskt för en gångs skull skulle ha tagit mig ut och sprungit i stan (!), men sen insåg jag att det regnade och att det därför är mucho blött ute = maskar som igår och jag kan inte se alla dom där maskarna igen, minst femtio maskar på samma ställe, jag höll på att dö! Men imorgon ska jag försöka, eller nej förresten, imorgon är det boxning ;) men på onsdag om jag hinner.
Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker :´) det ska bli så himla skönt! Hoppas vädret blir kanon och att man bara kan ligga och sola & bada och ha det skönt! Koppla av lite! MUMS! :D
Klaris åkte imorse :( det va lite sorgligt. Alltså, jag skulle ju till skolan så hon stannade här hemma efter att jag hade gått liksom. Det va när jag kom ut och skulle gå & möta Annanas som det blev sorgligt för jag lyssnade på The blowers daughter med Damien Rice och det är inte den muntraste låten och så va det mörkt och mulet och allmänt dåligt. Då blev det sorgligt. Men vi ses ju i december :)
Nu måste jag gå och vara lite social med min kära maaaamma :)

Ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback