ooooookej...

nyss va mitt liv nere på -100, men det är lite bättre nu :)
jag insåg att det faktiskt bara är typ.. sex dagar tills klara kommer och då blev jag glad :D snart ska jag också få åka härifrån i en vecka och bara ha det skönt! jag längtar verkligen efter båda sakerna! så himla skönt det ska bli att komma ifrån detta. man längtar ju typ alltid hem efter vissa saker men ändå, just nu känns det bara skönt!
jag har också hela dagen tänkt att det är söndag men sen fått den glada överraskningen att det bara är lördag! :D
imorgon är det i alla fall söndag och jag ska se djävulen bär prada. eftersom att det blev.. missuppfattningar, eller kanske bara oviljan att ha mig där? ingen aning, jag vet faktiskt inte, delvis därför mitt liv va nere på -100. whatever, nu ska jag se den imorgon och jag vill se den så att det ska bli kul.
jag förstår inte hur snuvig man kan vara! jag har snytit mig säkert 50 gånger idag och fler gånger lär det bli. herregud. dessutom råkade jag pilla mig på själva ögat och det va äckligt, konsistensen va det värsta! BLÄ, jag ska inte skriva om det för då blir jag påmind av det och det va ÄCKLIGT big time! jaaja..
mitt liv ligger just nu på 0, neutralt alltså, vi får se hur det utvecklar sig under kvällen. men jag ska försöka va uppåt och ha det trevligt trots allt dåligt. jag har typ fått axelproblem till råga på allt. jag kan inte ens ha en väska på axeln som väger.. lite, inte alls mycket! jag hade typ mobilen och plånboken (som inte väger så mycket... ha-ha...) ja i alla fall, sånt hade jag och det väger ju inget, men min axel dog!
jag hittade inte peakjackan heller, FUCK, eller jag hittade den, men bara i large och pissoff säger jag, skaffa small... jaja! vi får hoppas att allting fungerar ändå, jag kom fram till att jag måste ha small i alla fall :)
jag köpte ett bodybutter på bodyshop. oliv blev det, den luktade bäst när det väl kom till kritan att köpa, då ville jag inte ha en som luktade supermycket.
mamma provade en jacka som hon passade bra i, men hon köpte den inte, hon blev så virrig och sen ville hon helt plötsligt inte ha den. typiskt mamma :P
well, nu ska jag inte sitta här och reflektera över den delvis dåliga dagen som varit, nu ska jag gå och göra något annat som är roligt :) (fast, den har inte bara varit dålig FÖR ATT, jag chattade med klara och det är kul)

ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback