ryggont + ont i knävecket

nu har jag varit på boxningen för en liten stund sen :) det va en massa nya där så att jag blev lite osäker först på om vi hade kommit till fel grupp, typ att dom hade ändrat tiderna eller nåt, men dom va som sagt bara nya... :) det va nämligen typ inte alls samma personer som annars ;D
however, vi gjorde en massa saker, hahaha, utförligt jag berättar, men i alla fall, nu har jag ont i ryggen så jag ska lägga mig sådär i 90 grader med benen snart, jag fick också ont i mitt knäveck som jag har haft lite.. inte ont i, men jag har känt att det knäpper till när jag går så jag har gått lite konstigt då och då när jag har känt det, nu känns det mera och gör ont :( hoppas det är bättre imorgon ;D
jag borde göra lite hemkunskap också.. jag kan fylla på lite här och där, jag ska nog göra det nu, sen måste jag gå igenom hela texten och kolla vad jag kan ändra och sååå.. ska göra det nu när jag ligger med benen i 90 grader, om jag lyckas anteckna på papperna under tiden... men whatever ;)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

stackars dig!! hoppad attdet inte är något allvarligt!! Kram, ses imorrn Ps! dagistjohejset gick bra :) ds


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback