segt

Blogg.se va så himla segt igår, man kunde typ inte skriva nåt.
I alla fall så va jag på gitarr och jag va själv där för att hon som jag spelar med va sjuk eller nåt, hon kom inte i alla fall. Det va en skitkul lektion, hahaha! För en gångs skull! Det va "Olas musikskola" hahaha! Han skulle få mig att få in ett komp som inte va så lätt i huvudet och så började han springa runt, spela lite på trummor, spela lite på min gitarr, spela lite bas, spela lite på min gitarr osv! Hahahahaha! Jag höll på att skratta ihjäl mig!
Nu är det morgon igen och... Det enda positiva är att det är fredag. KLARA KOMMER! WOHO! :D 20.40 ikväll! :D
Mamma och pappa ska till landet om någon timme och jag ska till skolan om ca 45 minuter. Nu måste jag gå och göra mig iordning, ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback