snabba ryck

hej och hå, idag va jag och mamma och köpte en massa böcker, hittade dom där brev till samhället och brev till landet :D:D och några till som verkade bra ;) minns inte alla, det va typ.. många, kanske 10 stycken eller nåt ;P
i alla fall.. sen åkte vi till min andra kusin! alltså hon som jag brukar träffa så detta blev en kusinhelg, det va trevligt :) har inte träffat henne på.. typ en månad? eller vad blir det? jaja.. jag orkar inte tänka ut det nu, jag är trött och jag borde plugga, men jag gör inte det så nu ska jag försöka ta mig an den där musikläxan.. jag orkar verkligen inte! jaja..
det va nåt mer jag tänkte att jag skulle skriva. jag minns inte.
jag snackade med klaris i alla fall :D:D najsmajs, vi ska höras igeeeen snart :) tums upp och sen kommer hon ju hit snart också :D:D:D:D:D det ska bli kuuuuuuuligt :D
jaaja, nu måste jag kila, ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback