snark

jahaja.. nej, jag kunde inte sova idag heller, surprise! jag vaknade halv sju, PISSOFF sa jag då, men jag va pigg, jag vaknade i en uppåtkurva ;)
så jag gick upp och hade en massa energi. jag hade ju inte precis nåt att göra, men jag gick upp och tittade lite på tv, det va typ inget bra, men jag satt där i alla fall, haha ;) bästa sättet att använda energin på... men, men..
hade jag varit på landet hade jag kunnat gå ut och springa, men jag VILL INTE DET HÄR! det är pissigt japp.. i och för sig är det nog inga människor ute en lördagsmorgon vid denna tiden.. men jag är typ sjuk så jag får nog inte för mamma, vi får se imorgon. då är det antagligen om möjligt ännu färre personer ute, då är det ju liksom SÖNDAG morgon, då sover alla normala :P haha!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

nej vad jobbigt :(
Åter inte somm ett toppenscenario :(
Men du kan ju inte springa om du är sjuk...? Detär ju inte bra.
Förresten, såg du idol/freaky friday?
ha en bra helg!!! (försök, du vet pasebo eller hur det nu stavas ;P)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback