sovmorgon

Japp, sovmorgon it is :)
Vi har idrott direkt, sen har vi so, lunch so, sen svenska. Som jag skrev igår men ändå. Repetition är kunskapens moder (?)? Hahahaha!
Idag åker Steph till Kina och jag åker iväg på söööndag, jag längtar! :D Jag ska träffa mamma efter skolan och så ska vi gå och handla lite nödvändigheter man måste ha med sig, typ duschcreme och såna saker :) efter det ska vi åka upp med Clementin till min moster. Han ska få bo där under veckan. När han va där förra gången och min moster skulle få in honom i buren så bet han henne så hårt så hon började blöda, hahahaha, därför får han inte komma ut igen och därför får han ha en större bur än förra gången, hahaha ;) stackars lilla Clemmis :P
Vad händer mer idag? Typ nada, jag kanske packar lite grann, men vi ska tvätta imorgon och allt ligger typ i tvättkorgen så det kan bli lite svårt, men andra grejor kan jag ju packa ner ;)
Jag blir så himla torr på vintern! Måste smörja in mig en gång i sekunden, grejen är bara att jag inte vill hålla på att smörja in armarna och allt sånt när jag ska sätta på mig en tröja sen, det blir så himla kladdigt, och även om det känns som att krämen har gått in tillräckligt i huden för att det inte ska bli torrt så känns det kladdigt sen i alla fall, blä! Därför får jag gå runt och vara torr hela dagarna och smörja in mig på kvällarna. Händerna smörjer jag i alla fall in ;) man har ju sett vissa som har jäääättetorra händer och det ser så jobbigt och kliigt (?) och allting ut så jag måste smörja in mina händer ;)
Jaja, nu ska jag gå och göra mig iordning lite sooom vanligt, dag ut och dag in samma sak :P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Joanna

IIIHHH ha det underbart nu på teneriffa!!!!!!!!!! Hoppas att ni får jättefint väder och att det är varmt i vattnet :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback