springspring

imorse va jag ute och sprang igen :D jag har insett att jag faktiskt blir på bättre humör när jag har gjort det! det är lite bra för att igår va jag inte på mitt bästa humör.. även om jag försökte verka så glad som möjligt för resan och allt det där! :D:D:D:D gud vad jag längtar! sen längtar jag så himlans mucho tills klaris kommer!! det är liksom en massa bra saker som händer nu och det är inte så många prov inlagda (vad jag vet?)! på torsdag har vi halv studiedag, i helgen öö... vet jag inte, men helgen efter det kommer ju klars och det är mucho tummen upp där och sen helgen efter det ååååker vi :D sen är det typ en massa mer saker som händer känns det som.. men det kommer jag inte på nåt nu. whatever!
i eftermiddag ska jag träffa annanas, vi ska göra färdigt vår selma lagerlöf redovisning och spela upp den för någon förälder som man tydligen måste göra enligt PB.. zzz.. jag har ingen lust att hålla på med den där selma lagerlöf längre, vi läste liksom herr arnes penningar i hundra år och nu måste vi göra det här. jag orkar inte! jaja..
nu ska mamms o papps ut och fixa runt lite här, vi måste ju "vinterstänga" eftersom att ingen kommer komma hit på ett tag, eller pappa ska typ upp i veckan och köra bort ris till sophögen, men vi kommer inte hit alla tre förrän om typ en månad och vem vet, då är det säkert riktigt kallt så att man måste ha stängt av vattnet ordentligt, tagit in alla utemöbler i gäststugan, tagit bort alla gamla blommor och ställa ut tvättmaskinen och allting. herrejesus, allt det här ska jag göra själv sen! undrar hur det går..
nu måste jag gå, ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback