tisdagsmorgon

åå, fortfarande så himla fantasifulla rubriker.. men whatever, inget här är så intressant sååå..
idag har vi nutidsorienteringen, så vi slipper den lektionen, matten alltså, sen har vi matteprovet på so:n vilket innebär att vi missar so:n, vilket inte gör mig så mycket för vi håller på med första världskriget, booring..
efter det har vi inget speciellt, eller alltså, franska det är.. inte nåt jag ser fram emot, förut i typ sjuan tyckte jag att det va helt okej, men vi går BARA efter boken och hon har sagt att vi ska få göra ett annat arbete sen, men NÄR liksom? det kommer inträffa om typ hundra år.. men, i alla fall, sen är det slöjd och då ska jag och joanna försöka hitta på något mönster till våra shorts ;) det blir nog rätt svårt.. men man kan ju alltid försöka ;)
jag tror inte att vi hade mentorsamtal idag? eller hade vi det? :O ingen aning, har vi det slutar vi fyra och om vi inte har det slutar vi typ.. 13.20 eller vad det nu är. 13.15 kanske, jag vet inte ;)
nu är det inte så långt kvar tills klawwris kommer :D:D ooom.. närmare bestämt öö.. 16 dagar!! WOHO!
nu måste jag gå och göra mig ioooordning lite grann, ciao!

Kommentarer
Postat av: Klara

Men shitans pomfritans, bara 16 dagar? Nu måste jag räkna.... Jo nu fattar jag. Tolv skoldagar. Hääärligt :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback