tjejsnack

Skönhet
· Brukar du sminka dig?
ja
· Hur ofta går du till frisören?
föööör sällan.. när jag har pengar till det ;)
· Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad?
hmm.. det beror på, alltså.. jag köpeer mitt eget smink men mamms betalar alla rengöringsprodukter och krämer m.m. rengöringarna och så är inte speciellt billigt, smink köper jag när jag behöver.. just nu har jag i och för sig ett BRA puder som mamms köpte för att det va mucho dyrt, men det är bara för att min problemhy ska bättra sig ;)
· Vad köper du för produkter?
puder från tromborg, mascara från maxfactor (masterpiece, eller hur det nu stavas), rouge från maybelline (ska snart bytas ut mot ett från tromborg!), rengöringsprodukter är vanligtvis från bioline, men just nu proactiv (ja, jag har syndat och handlat på tvshop, men just nu är jag bara desperat efter att få nåt som fungerar)
· Ditt bästa skönhetstips?
ööö.. hmm.. svårt att säga, jag har inte så många.. nej, inte nåt som inte alla andra vet i alla fall, haha! 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback