vinterjacka?

Är det tillåtet att ha vinterjacka nu? :P det är så himlans kallt ute, men jag vill inte va ensam att ha det, haha ;) då känner jag mig duuum.
Nu är det bara två skoldagar kvar innan lovet! Idag är det inte så många lektioner, men lång dag. Massa långa raster och långa lektioner. Imorgon har jag sovmorgon, ingen hemkunskap! :D Gud vad skönt det ska bli att få sova lite! Då börjar jag i alla fall 9.40 med idrott, sen har vi so, lunch, so, svenska.
Min taklampa gick sönder när Klaris va här och har varit trasig sen dess och det är lite jobbigt när det är så mörkt ute på morgonen, haha, man ser ingenting ;) (stavarna, no-prov, haha) pappa skulle i alla fall försöka hitta en sån lampa idaaag, skulle va trevligt med lite mer ljus är bara lite smålampor. Det är i och för sig mysigare med bara smålampor men... Det blir inte så ljust när man vill se någonting ;)
Ska gå och göra mig iordning nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: jojo

dU HAR LYCKATS! (oj caps lock) det funkar inte för mig alls. alltså hela sidan vart mupp och allt blev svartvitt i times new roman :/ men det är läst men det syns ingen bíld :( den är typ för stor eller ngt. bajs på det :(

jag tycker att det är för tidigt för vinter jacka, men om jag frös lika mycket som du skulle jag skita i vad de andra (jag i detta fall) tyckte, och ha på mig min vinterjacka.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback