:)

MIN HALS ÄR BÄTTRE! :D men grejen är att när jag va sjuk så mådde min hals alltid bättre på morgonen och sen blev det mer och mer outhärdligt på dagen.. well, vi får se idag :D hoppas den mår bra!
vad händer idag då? ingenting vad jag vet, eller jo, efter skolan så ska jag och stephni ner på stan, trooor jag? för det va idag va? jomen idag innan det där mötet! det är nämligen så att vi ska på ett möte i skolan om en grupp som ska åka till nåt land och kolla hur dom lever där eller nåt, jag vet inte om jag ska va med i gruppen, vi får se vad mötet handlar om idag ;)
ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

oj, vad konstigt! Det brukar ju vara tvärt om! alltså, ajajaj på morronen och ahaaa :) på kvällen! Skumt, men bra att det är bättre! Ses imorrn, halv tio va?? Kraaam


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback