BIG HUS!

snacka stort hus! jag visste att det skulle vara stort, men det tornade upp sig VÄRSTA STORA HUSET! tre våningar, ca 180 kvm per våning! FATTA STORT!! helt gigantiskt! 
köket va världens finaste, aj lövade it! big time! resten av huset va också jättefint och dom har bott där i typ ett par veckor och hunnit med att fixa så himlans mycket! det byggdes för tre år sedan hela huset så det är inte gammalt, allt är inte ens färdigt, det är det dom måste slutföra liksom :)
innan vi va hos dom så va jag, mamms och min moster tina på city gross, tina skulle handla lite grejor där :P fram tills för ett par gånger sen vi va där kallade hon det jämt för city Kross, hahahaa inte Gross ;) hahahaha, jag skrattar typ åt allt hon säger och gör, det är så kul för när hon snackar om tekniska saker, typ mobiler och sånt så fattar hon typ ingenting, hahhaha, hon har en 3310 och tycker den är otroooooligt bra! ;)
och usch o fy! jag kollade på gamla bilder imorse, HJÄLP, jag hittade bilder från när vi gick i sexan och steph fyllde år och HJÄLP, jag fattar inte att jag kunde gå runt och.. ja.. äsch, jag såg hemsk ut i alla fall! alla andra är typ söta när dom är mindre men jag är bara.. BLÄ! jag kan tycka att jag va lite söt när jag va under typ 7 år, sen gick det bara utför! vilket det typ fortfarande gör, men i sexan va det som värst, jissesamalia säger jag bara!
whatever, gamla tider ;)
snart ska stephni skicka bilder från i onsdags till mig 0:) jag måste ha nåt att underhålla mig och då är lite bilder det bästa ;D inte gamla då.. men.. ja, ni fattar, hahahaha ;)
ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha inte så dåligt sjävförtroende!!!! Ingen tycker väl om sitt gamla jag för tre år sen, men hallå det är ju inte så farligt!!!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback