debatt

igår fick jag ju gå hem från skolan bara för att jag fick feber, jag gick typ hem och sov hela eftermiddagen, skönt! :D nu mår jag mucho bättre :)
imorgon har vi studiedag! jag, annanas & steph ska ner på stan. jag har precis filat av mina naglar, gitarr på torsdag.. då fungerar inte dom där långa naglarna, tyvärr. dom måste nog ner lite till imorgon, man får ta ett steg i taget, haha ;D mina kära naglar :P men det är ju skönare med korta.. :)
på torsdag så har vi stadsvandring, vi ska vandra runt på vasastan och typ svara på en massa frågor om det och lära oss att hitta..? jag fattar inte varför, vi har (i alla fall dom flesta i klassen) bott i stockholm i hela våra liv.. jag menar, man hittar väl där man behöver då. suck! men det är bättre än en vanlig skoldag i och för sig 0:)
det va ungdomspartidebatt i skolan idag, muf vs ung vänster och ssu! skitkul! ;D
nu ska jag gå och.. jag vet inte, göra nåt annat en stund, tjingtjongciao!

Kommentarer
Postat av: jojo

du svarar ju aldrig!!!

2006-09-13 @ 10:37:52
Postat av: lalala

hmm.. man kan ju undra vem som vann :p muf såklart

2006-09-17 @ 15:37:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback